Girls Generation Fansites Facebook Facebook

[News] SNSD to release Japanese version of Gee in October?

سلام به همگى!
ببخشيد كه اين همه تاخير داشتم! علت اين تاخير هم اين بود كه 3روز براى مسابقه رياضى رفته بودم... اونجا هم دسترسي به اينترنت نداشتم كه بخوام آپ كنم ، راستش وقتش رو هم نداشتم و همه اش مشغول مسابقه بودم!  جاي همه تون خالي بود خيلي خوش گذشت. 
و حالا يه خبر خيلي خوب از دخترا...



Persian
شايعاتى هست مبنى بر اين كه گروه SNSD / Girls' Generation / Shoujo Jidai/ So Nyuh Shi Dae در 20 اكتبر (28 مهر) ورژن ژاپنى اهنگ Gee رو منتشر خواهد كرد ، همان طور كه آهنگ Genie به زبان ژاپنى هفته ى پيش از اين گروه منتشر شد و رتبه ى دوم در Oricon Daily Charts به دست آورد.
منبع اين شايعه همان سايتى است كه اعلام انتشار ورژن ژاپنى Genie - Tell Me Your Wish از Shoujo Jidai (اسم ژاپنى گروه شوجو جيداى هست ) رو داده بود، بنابراين با وجود اين كه اين خبر به طور رسمى اعلام نشده اما احتمال درست بودن اين شايعه و انتشار ورژن ژاپنى Gee هست.
English

There’s rumors floating around that Shoujo Jidai (SNSD / Girls’ Generation) is scheduled to release a Japanese version of their hit Korean single ‘Gee’ on October 20th. As many of you know, the girls released the Japanese version of ‘Genie’ last week and achieved second place on the Oricon Daily Charts.
The source of the rumor is the same source that released information about Shoujo Jidai’s initial release of Genie. So although there’s no official announcement, the likelihood of this rumor being true is pretty high.
استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است
Credit : Tokyohive
Persian Translation : Soshihouse

This entry was posted in ,,. Bookmark the permalink.

17 Responses to [News] SNSD to release Japanese version of Gee in October?

  1. ميشا says:

    سلام مهسيما جونم خوبي ؟

    مميگم مهسيما يه قرار بزار آخرين چتمون رو هم بكنيم

    بعد بيا بم بگو امتحان چطو دادي ؟

    بيا زود بم بگو

  2. star says:

    با اينكه بهتر بود دخترا كارجديد ارائه مي كردن ولي اگه فاصله زماني بين ورژن هاي ژاپني شون كم باشه همينم خوبه!حداقل تو زمان مدرسه ها هم يه دلخوشي داريم!راستي تو چقدر درس خوني كه رفتي مسابقه رياضي براي ما هم دعا كن مثل تو باشيم توي درس خوندن چرا كه خيلي حياتيه اونم از نوع رياضيش!!

  3. rasti mahsima jo0o0nam to beine dokhtara kio bishtar a baghiyeh dust dari?!

  4. Mahsima says:

    @ Star : Be nazare man ke behtar bod English mikhondan be jaye Japanese , KeKe , Man ziad riazi doost nadaram amma nemidonam chi shod to in mosabeghe sherkat kardam, khoda komakam kard ke rotbe avordam o teamemoon shod 2 keshvari!

    @ Laura : Laura jan man hame ye azaye SNSD ro be sheddat doost daram

  5. star says:

    خيلي عاليه!راستش من كه عاشق رياضي هستم ولي شايد فقط تو خواب ببينم كه حتي توي يه مسابقه شركت كردم!

  6. مه سیما جون سلام
    نکنه واقعا قهری؟؟؟؟
    من تو این وبلاگ نویسندم اگه نیومدی دیگه منم نمیام

  7. Asal says:

    asheghim ha ishala ke kollan hameye album ro ver japani bedan biroon!!! be zoodi ver japanie albume lucifer ham miad biroon!!! be har hal in concerte sm ham ajab tahavoli ijad karde ha!!! az sale pish behtar bood makhsoosan ke tavalode boa ham kheili hal dad beheshoon man ke kollan ba in concerte sm hal kardam bebinim japan chi mishe!?! jedi kheili khosh halam ke tak take gorooh haee ke doost daram tooye sm hastand o ba haman! fighting sm town....rasti in adrese jadidame aji joonam!

  8. Asal says:

    fighting unnie 15 hasti ishala shirinie avalit

  9. Mahsima says:

    @ Asal : SM vaghean aalieeee , albateh man After School va KARa ro ham kheili doost daram amma to SM nistan... TT TT
    Unnie baz webet ro , ba servere irani sakhti? nakoon in karoooooo
    akhe in server haye mozakhrafe irani chi daran ke hame miran ba ona web misazan? joz inke be hoghoghe nevisande ha aslan ehteram nemizaran hichi nadaran..... kash miomadi Blogger ya Wordpress!

  10. Anonymous says:

    سلام دستت درد نکنه خیلی زحمت میکشی!!!
    من عاشق این دخترام مخصوصا سویانگ
    ولی من یادم نمیاد پستی از تولدش زده باشی!!چرا؟

  11. Mahsima says:

    @ Anonymous :
    سلام دوست عزيز ، خوش اومدى
    عزيزم تولد سويونگ در بهمن ماه هستش و اين وبلاگ هم تازه از فروردين كارش رو شروع كرده ، ايشالا بهمن امسال جبران مي كنيم و يه تولد خوب براي سو يونگ مي گيريم كه شما هم راضي باشي!
    بازهم به ما سر بزن

  12. سلام به وبلاگه من اومده بودی من مدیر وبلاگم اسمم ریحاناست مثل اینکه جسیکا از این وبلاگ مطلب بدون ذکر منبع برداشته بود من بجاش عذر می خوام وبهش تذکر می دم مطمئن باش گلم راستی منو بلینک من لینکیدمت بازم ببخشید

  13. azin says:

    سلام عزیزم.میشه مصاحبه های بچه ها رو بذاری؟تو وبایی که من دیدم مطلبی درباره ی علاقه هاشون و روابطشون نیس.ولی درباره سوجو و بیگ بنگ و اینا از این چیزا خیلی هس.من تو گروه هیویون رو خیلیدوس دارم.4 روز دیگه تولدشه.هورااااااااااااااااااااااااا

  14. Mahsima says:

    @ Rihanna :
    ريحانا ى عزيز موضوع اينه كه دوست شما جسيكا تا جايي كه مي تونسته از وبلاگ من مطلب برداشته و بدون ذكر منبع هم بوده حالا هم از ترسش وبلاگش رو پاك كرده كاملا... در ضمن وقتي من زير پستي مي نويسم كپي ممنوع پس ديگه براى چي مياين زيرش آدرس مي زنين؟؟؟
    @ Azin :
    چشم آذين جان ، حتما مي گردم پيدا مي كنم ، بله عزيزم 31 شهريور تولده هيو يون هست، پيشاپيش تولدش مبارك

  15. بله عزیزم من می دونم شما چی می گید ولی خواستم بگم من هیچ وقت از وبلاگ شما بر نداشتم بازم میگم منم دیشب باهاش دعوا کردم خیالتون راحت نه دیگه با وبلاگ شما ونه با وبلاگ هیچ کس دیگه این کار رو نمیکنه ونخواهد کرده بازم ببخشید

  16. sanaz says:

    خوب شد خیلم راحتید هروقت تونستی بیا وبمون عزیزم خوشحال میشم راستی ایدیتو ندارم اگه میشه بده آخه تو نظات اون وب داشتم که پرید

  17. reyhana says:

    سلام گلم بازم اومدم بخشیدی تو روخدا ببخش دیگه لطفا

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...