Girls Generation Fansites Facebook Facebook

[Perf] SNSD 2010 Performances (Gee , Hoot)

سلام بچه ها! واقعا ببخشيد كه اين چند روز نبودم! درس ها خيلي سنگين بود و من وقت آپ كردن نداشتم! البته زينب جون تو اين مدت كه من نبودم زحمت كشيد چندتا اجرا آپ كرد براتون و مراقب بلاگ بود، دستش درد نكنه...
دخترا واقعا پركار شدن ... تو اين پست اجرا هاي اخير اين ماهشون رو با كيفيت خيلى بالا (براي اونايي كه مثل خودم عاشق اجرا هاي HD و HQ) ميزارم... اميدوارم خوشتون بياد
101024 - SNSD Gee (Japanese Ver) @ NHK Music Japan
 
 
 

 
101029 - SNSD Hoot @ KBS Music Bank



101031 - SNSD Hoot @ SBS Inkigayo



101107 - SNSD Hoot @ SBS Inkigayo


 
بقيه در ادامه مطلب
استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است 
Credit: TelluTCM
 
 
 101106 - SNSD Gee @ FUJIOdaiba Mezamashi

 
 
101106 - SNSD Medley @ FUJI Premier Live Ariake
 
 Genie + Talk (Japanese) + Oh! + Run Devil Run
 
 
Download 

 
 
101112 - SNSD Hoot @ KBS Music Bank



This entry was posted in ,,,. Bookmark the permalink.

3 Responses to [Perf] SNSD 2010 Performances (Gee , Hoot)

  1. star says:

    واي كه چقدر دلم آب ميشه وقتي ميبينم كه اين همه اجراي باكيفيت هست ولي من حتي نمي تونم يكي شون رو دانلود كنم!كاش اينترنت اينقدر سرعتش پايين نبود و اجازه داشتم چنين حجماي بالايي رو كه با اونا دو روزه اينترنتمون تموم مي شه رو دانلود كنم!راستي اگه خبري از كار جديد!!دخترا شد حتما بگي با اينكه من خيلي خيلي عجولم!!!
    موفق باشي.

  2. MohseN says:

    سلام مرسیییییییییییی هم کیفیت خوب بود هم اجراها ممنون از زحماتی که میکشید من ک تا حالا یکی از اجراهاشون رو هم از دست ندادم

  3. Anonymous says:

    IMPORTANT
    Please vote for SoShi many times
    They need help

    Instructions:
    http://www.tinyurl.com/golden-disk


    مهم
    لطفا رای برای بار SoShi بسیاری از
    آنها نیاز به کمک

    دستورالعمل ها
    http://www.tinyurl.com/golden-disk




    please help
    please tell everyone to vote often

    لطفا کمک کنید
    لطفا بگویید هر کس برای رای دادن اغلب

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...