Girls Generation Fansites Facebook Facebook

[Clip] [Single] SNSD - My Friend Haechi OST

سلام ! خوبين؟
ببخشيد كه دارم دير آپ مي كنم! واقعا سرم شلوغ شده! همه اش مدرسه بايد بريم براي كارهامون! 
خب بگذريم.... 
SNSD جديدا يه آهنگ براي انيميشن دوست من هه چى كه محصول شبكه SBS هست خونده!
البته تا الآن اين آهنگ به صورت Original روي نت قرار نگرفته و ايني هم كه من گذاشتم براتون معلوم نيست Official هست يا نه؟
چون احتمال اين هست كه ورژن كامل ترى هم از اين آهنگ ارائه بشه! شايد هم فقط در همين حد باشه! اما خب كيفيتش خوبه!
آهنگ بامزه اى هست كه براي تيتراژ شروع اين انيمشن هست. اميدوارم كه خوشتون بياد.
باز راى ها كم شد... پس راى بديد كه دوباره برگرديم سره جاى اولمون!
ممنون

پ .ن : گويا اين موجود زرد رنگ اسمش هه چي هست.

Hi gyus
SNSD Releases Full Version Of “My Friend_ Haechi” OST Song!I'm not sure about this , that is Official ver or not? But it's very cute! I hope u enjoy it
I think This yellow doll is Haechi! Isn't it??KeKe




My Friend Haechi OST
 
 
MP3
 
 
استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

This entry was posted in ,,,,,. Bookmark the permalink.

2 Responses to [Clip] [Single] SNSD - My Friend Haechi OST

  1. Minoo says:

    سلام مهسیما جون...ممنون که به وبم سر زدی..فن سایتت خیلی عالیه
    من از سو نیو شی ده ته یون و یوری دوست دارم..راستش مهسیما جون به خاطر قالبم و عکسای کنار وب لینک ها رو نشون نمیده..نمیدونم شایدم یه راهی داره و من بلد نیستم..

  2. M.J says:

    سلام بیبیلی
    :D این هه چی چه بامزه س
    یه کلیپ سئول هست که با سوپر جونیور اجرا شده
    اگه کیفیت 720 رو پیدا کردی، ممنون میشم بذاری
    :x
    به امید رسیدن به بالاترین نقطه لیست هوادارن
    ;;)

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...