Girls Generation Fansites Facebook Facebook

{Request} [MV] Ju Huyn Mi & Seo Hyun (feat. Davichi) - JjaRaJaJja (Mnet version)

دوست عزيزى به نام ساناز خانوم اين موزيك ويدئو رو درخواست كرده بودند كه من براتون ميزارم اميدوارم كه خوشتون بياد.
آهنگ رو Ju Hyun Mi و Seo Hyun خوندن و توى موزيك ويدئو Yuri بازى مي كنه!
راى و نظر فراموش نشه


 [MV] Ju Huyn Mi & Seo Hyun (feat. Davichi) - JjaRaJaJja (Mnet version)
 
 
 



استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است
 

This entry was posted in ,,,,,. Bookmark the permalink.

3 Responses to {Request} [MV] Ju Huyn Mi & Seo Hyun (feat. Davichi) - JjaRaJaJja (Mnet version)

  1. Arash says:

    سلام خوفین من نویسنده وبلاگ PINKPOP هستم وبلاگ ما هک شده اگه میشه وبلاگه
    جدید مارو(یعنی من و پگاه خانوم)رو به اسمه(♥ ~ ♫ بهترینها از جیگرای کره ای ♫ ~ ♥)
    لینک کنین ما هم شما رو لینک میکنیم اگه میشه کمکمون کنین دوباره به اون نظرات و بازدید برسیم ممنون.راستی وبلاگ قبلیمون هم از لینکاتون حذف کنین.

  2. ساناز says:

    ایول حال کردم چه زود گذاشتی
    ولی بهم نگو ساناز خانوم خوشم نمیاد فک می کنم خیلی بزرگم!
    راستی چرا بعضی از طرفدارای سوپر جونیور از سوشیا خوششون نمیاد میگن سوشیا به اینا می چسبن به نظر من که این طوری نیست تازه من به خاطر سوشیا عاشق سوپر جونیور شدم و شناختمشون هیچولم چند وقت پیش گفته بود که اس ان اس دی مثل نه تا خواهر کوچیک تر ما هستن
    به هر حال ممنونم که درخواستمو گذاشتی دانش میکنم

  3. Anonymous says:

    سلاااااااااااام
    من ساشا هستم
    خوشحال میشم خییییلییییییییییییییییی اگه بهم سر بزنید
    سر بزنید خب؟
    میخوام هم لینکتون کنم
    اگه میشه اسم لینکتون با یه عکس رو بهم بدید
    مرسی

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...